دانلود کتاب دایره المعارف ابزار و مواد اولیه آشپزی اثر ساناز سانیا 1
  1. پرشین پی‌دی‌اف
  2. خانه و خانه داری
  3. دانلود کتاب دایره المعارف ابزار و مواد اولیه آشپزی اثر ساناز سانیا
خانه و خانه داری

دانلود کتاب دایره المعارف ابزار و مواد اولیه آشپزی اثر ساناز سانیا

عنواندایره المعارف ابزار و مواد اولیه آشپزی
نویسندهساناز مینایی و ساناز شریفی و سانیا شریفی
انتشاراتساناز سانیا
زبانفارسی
تعداد صفحه418

در کتاب دایره المعارف ابزار و مواد اولیه آشپزی نکاتی وجود دارد که بعضا ساده از کنار آنها عبور میکنیم و بی آنکه بدانیم در نتیجه نهایی غذا، بسیار اهمیت دارند. این نکات از تلخی گرفتن بادنجان گرفته تا نحوه پاک کردن میگو و انواع برش هستند که برای هر آشپزی بسیار مفید هستند.

شاید شما هم مثل من قبل از خواندن این کتاب، نمیدانستید که تخته خرد کردن برای گوشت قرمز، ماهی، مرغ و سبزیجات باید جداگانه از هم دیگر باشند… اما واقعیت امر این است که با تخته ای که روی آن گوشت خرد میشود به هیچ وجه نباید سیب زمینی خرد کرد زیرا باکتری های گوشت روی آن باقی میمانند و به سیب زمینی منتقل میشوند و این امر برای ماهی و مرغ هم صدق میکند.

این یکی از ساده ترین نکاتی است که در این کتاب وجود دارد و نگاه شما را به آشپزی حرفه ای و سالم کاملا تغییر میدهد. به شما پیشنهاد میدهم اگر به مادرتان یا همسرتان میخواهید هدیه دهید این کتاب گزینه خوبی است.

موسسه سانازسانیا در نخستین اقدام و با مدیریت متعهدانه و تخصصی ساناز مینایی، در سال ۱۳۶۲ خورشیدی نخستین آموزشگاه تخصصی آشپزی و شیرینی پزی کشور را بنیانگذاری کرد. موسسه یاد شده، در اولین اقدام، با انتشار انواع کتاب های معتبر میوه آرایی، دکورغذا و سایر اقدام های فرهنگ سازی به نحوی جذاب، موج فرهنگی مثبتی از اهمیت آموزش تخصصی برای بسیاری از هنرجویان و مدیران ممتاز پیشه آشپزی و شیرینی پزی ایجاد کرد. در ادامه، این آموزشگاه به قدری در حوزه آموزش کاربردی، حرفه ای عمل عمل کرد که امروزه بی اغراق و به گواه اهل فن، با کارنامه ای درخشان به نگین تابان صنعت غذای ایران زمین تبدیل شده است. کما اینکه در ادامه پس از انتشار ۲۷ عنوان کتاب، با دریافت مجوز دانشگاه غیر رسمی در سال ۱۳۷۷ و همچنین مجوز دانشگاه علمی و کاربردی در سال ۱۳۸۹ به فعالیت های فراگیرتر آموزشی گام نهاد تا پس از اعطای نشان منتخب جهانی به این موسسه، نظام آموزشی این پیشه ارزشمند، وارد فاز تازه ای شده باشد. به این ترتیب برای ورود یک هنرجوی آشپزی یا شیرینی پزی حرفه ای، با توجه به ملاحظات اقتصادی، صرفه جویی زمانی، اعتبار مدرک دریافتی و کسب مهارت های کاربردی، دغدغه نبودن امکانات ارتقای مهارت های مناسب با استانداردهای بین المللی آشپزی و شیرینی پزی طرفدار شده است.

دایره المعارف ابزار و مواد اولیه آشپزی از مجموعه کتاب های آموزش آشپزی به قلم ساناز مینایی(-۱۳۴۱)، ساناز شریفی و سانیا شریفی(-۱۳۶۶) است. بخش نخست این کتاب ابزارهای کلیدی آشپزخانه را معرفی می کند. بخش بعدی این کتاب، به بررسی انواع کلی مواد اولیه در آشپزی مانند انواع ماهی ها، انواع گوشت های دامی، حبوبات و … می پردازد. بخش پایانی این کتاب به بررسی انواع پخت خوراک ها می پردازد.

5/5 - (5 امتیاز)
لطفا با حمایت مالی از ما به پایداری پرشین پی‌دی‌اف کمک کنید.

دانلود رایگان دایره المعارف ابزار و مواد اولیه آشپزی

این کتاب کاملا رایگان برای دانلود قرار گرفته است

دانلود دایره المعارف ابزار و مواد اولیه آشپزی
حجم 262.62 مگابایت
فرمت PDF
اگر فایل مشکل دانلود دارد گزارش ارسال کنید
گزارش مشکل دانلود از سایت
  • اگر شما در دانلود این کتاب مشکل دارید، قبل از گزارش با کلیک روی آموزش دانلود، روش دانلود از پرشین‌پی‌دی‌اف را مطالعه بفرمایید.
  • مشکل خود برای دانلود فایل را شرح دهید.
اگر فایل را خلاف قوانین کپی رایت می‌دانید درخواست حذف ارسال کنید

کتاب های دیگر از ساناز مینایی و ساناز شریفی و سانیا شریفی

نتیجه‌ای پیدا نشد.

نقد و بررسی شما درباره دایره المعارف ابزار و مواد اولیه آشپزی

لطفا پس از مطالعه دایره المعارف ابزار و مواد اولیه آشپزی نظر خود را برای دیگر کاربران بنویسید.
از ارسال نظر به زبان انگلیسی یا نوشتن فینگلیش پرهیز کنید.
تمام نظرات توسط تیم مدیریت پرشین پی‌دی‌اف بررسی شده و پاسخ داده می‌شوند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها