خرید کتاب با تخفیف بهترین انتخاب برای کتابخوان‌ها! 1

خرید کتاب با تخفیف بهترین انتخاب برای کتابخوان‌ها!

زندگی ما هر روز ماشینی‌تر می‌شود و با سرعت سرسام‌آوری به‌پیش می‌رود، اما شما می‌توانید با مطالعه کمی از زندگی روزمره‌تان فاصله بگیرید و به خودتان فرصت نفس کشیدن بدهید. برای خیلی از مردم کتاب‌های صوتی و الکترونیکی اصلاً جای کتاب‌های چاپی را نمی‌گیرند، اما سوال این است که با گرانی کتاب‌ چه کنیم؟ برای مطالعۀ بیشتر باید کتاب‌های بیشتری بخریم، اما آیا راهی هست که بتوان کتاب‌های مورد نیاز را ارزان‌تر و با تخفیف بیشتر خریداری کرد؟ بله، ممکن است. در ادامه به شما می‌گوییم که چطور می‌توانید کتاب‌هایتان را با تخفیف خریداری کنید.

امروز در این مطلب به شما یک سایت خرید کتاب را معرفی می‌کنیم که همیشه با تخفیف‌های ویژه به فکر شماست! و خرید از این سایت به نفع‌تان است.

خرید کتاب با تخفیف از فروشگاه سی‌بوک

اگر عادت دارید که برای خرید کالاهای مختلف به فروشگاه‌های سطح شهر سر بزنید، حتماً متوجه شده‌اید که در این فروشگاه‌ها خبری از تخفیف نیست. فرقی نمی‌کند که دنبال چه چیزی باشد، از کتاب گرفته تا وسایل الکترونیکی. البته شاید با چانه‌بزنی بتوانید برخی از اقلام را با تخفیف خریداری کنید اما در مورد کتاب اصلا چنین نیست. کتاب‌ها دقیقاً به مبلغی که پشت جلدشان درج شده است به فروش می‌رسند.

اما اگر اهل خرید اینترنتی باشید و اگر عادت دارید که وسایلتان را از وب سایت‌ها تهیه کنید، حتما متوجه تخفیفات این فروشگاه‌ها شده‌اید. فروشگاه‌های اینترنتی به‌خاطر مزیت‌هایی که دارند می‌توانند کالاهایشان را با تخفیف به شما بفروشند. این در مورد کتاب هم صادق است، اگر به فروشگاه‌های اینترنتی خرید کتاب سر بزنید می‌بینید که درصدی تخفیف بر روی کتاب‌های مختلف اعمال شده است.

فروشگاه اینترنتی کتاب سی‌بوک در این میان از تخفیف دائمی و همیشگی برخوردار است و علاوه بر آن در دوره‌های خاصی مانند عید نوروز، شب یلدا، ولنتاین و مانند این‌ها، درصد تخفیفات خود را بالاتر می‌برد و یا طرح ارسال رایگان برقرار می‌کند. یک مزیت مهم فروشگاه سی بوک این است که شما هر زمانی به این سایت سر بزنید می‌توانید از طرح‌های فروش ویژه و تخفیفات بهره‌مند شوید و با اعمال کد تخفیف، کتاب‌ها را ارزان‌تر خریداری کنید.

بر اساس انتخاب کاربران ۳۰بوک به عنوان بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف معرفی شده است.

خرید کتاب با تخفیف بهترین انتخاب برای کتابخوان‌ها! 3

چرا خرید اینترنتی کتاب برایتان ارزان‌تر است؟

گذشته از تخفیفی که سایت اینترنتی کتاب در اختیار شما قرار می‌دهد، با حذف هزینۀ رفت‌وآمد هم می‌توانید هزینه‌هایتان را پایین‌تر بیاورید و به این شکل هزینۀ خرید کتاب را کاهش دهید.

یک خوبی دیگر خرید اینترنتی کتاب علاوه بر تخفیف و کاهش هزینه‌های جانبی این است که در وقتتان هم صرفه‌جویی می‌کنید و لازم نیست ساعت‌های طولانی پشت ترافیک و در شلوغی شهر بمانید. البته شاید گاهی واقعاً دلتان بخواهد که فضای کتابفروشی‌ها را تجربه کنید و با قدم زدن در بین کتاب‌ها انرژی بگیرید و یا در مورد آن‌ها با کسی گفت‌وگو کنید، در آن صورت می‌توانید به کتابفروشی محل سر بزنید و کتاب‌ها را تماشا کنید.

اما همیشه می‌توانید برای خرید کتاب به سایت‌های اینترنتی بروید و از فهرست تازه‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌ها باخبر شوید.

مزیت‌های خرید از فروشگاه اینترنتی کتاب 30بوک

علاوه بر تخفیف دائمی و طرح‌های متنوع فروش ویژه، سایت سی‌بوک چند مزیت دیگر هم دارد که در ادامه با شما در میان می‌گذاریم:

همهٔ کتاب‌هایتان را یکجا با تخفیف بخرید

بعضی از کتابفروشی‌ها ممکن است به دلایل مختلفی همۀ عناوین را نداشته باشند یا آن‌ها را تمام کرده باشند و برای خرید کتاب‌ها مجبور شوید که به کتابفروشی‌های مختلف سر بزنید. اما در سی‌بوک به بیش از 150 هزار عنوان کتاب دسترسی دارید و اگر هم موجودی کتاب مورد نظرتان در سایت تمام شده بود می‌توانید با زدن یک دکمه درخواست تامین موجودی کتاب را بدهید تا در اسرع وقت برایتان تهیه شود و شما با یک پیامک از موجودی کتاب مطلع می‌شوید و می‌توانید آن را خرید کنید و لازم نیست برای خرید کتاب به فروشگاه‌های مختلف سر بزنید.

راهنمای تخصصی خرید کتاب

یکی دیگر از مزایای قابل توجه کتابفروشی‌ اینترنتی سی‌بوک دسترسی داشتن به نمونۀ کتاب و بخش نظرات است. شما همچنین با مطالعۀ بخش نقد و بررسی کتاب‌ها در سایت می‌توانید اطلاعات خوبی در مورد کتاب به‌دست آورید که در انتخاب و خرید کتاب به شما کمک می‌کند. در بخش نقد و بررسی حتما اینفوگرافیک کتاب‌ها را هم ببینید تا بتوانید خیلی سریع اطلاعات مفید و جمع‌و‌جوری راجع به کتاب به‌دست بیاورید.

مناسب‌های ویژه را فراموش نکنید

اگر قصد خرید اینترنتی را دارید در مناسب‌های مختلف به فروشگاه‌های مورد نظرتان سر بزنید. در این زمان‌ها معمولاً فروشگاه‌های اینترنتی بالاترین تخفیفات را در نظر می‌گیرند و می‌توانید با تخفیف بیشتری کالاها و کتاب‌هایتان را خریداری کنید.

اگر قصد خرید هدیۀ تولد، هدیۀ ولنتاین، هدیۀ روز مادر، هدیۀ روز پدر و مانند این‌ها را دارید و نمی‌دانید چه بخرید، کتاب را انتخاب کنید. خرید از فروشگاه‌های اینترنتی کتاب در این موارد به نفع شماست چون هم می‌توانید با تخفیف خرید کنید و هم اینکه با خواندن نظرات و توضیحات کتاب‌ها در سایت می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید، حتی اگر سلیقۀ کتابخوانی طرف مقابل را نمی‌دانید.

همان‌طور که گفتیم سایت 30بوک در مناسبت‌ها درصد تخفیف خود را بالاتر می‌برید و گاهی طرح‌های ارسال رایگان هم برقرار می‌کند.

پشتیبانی آنلاین و تلفنی

هر فروشگاه اینترنتی به یک واحد پشتیبانی مشتری نیاز دارد چون به مشتریان آرامش و اطمینان خاطر می‌دهد که سفارشاتشان حتماً به دستشان می‌رسد. شما می‌توانید پیگیری سفارشات خود را به‌طور تلفنی و آنلاین از بخش پشتیبانی سایت سی‌بوک انجام بدهید و در هر مرحله از خریدتان سوالات خودتان را با کارشناسان فروش در میان بگذارید تا بتوانید خرید راحت‌تر و دلچسبی داشته باشید.

ارسال سریع و مطمئن

یک مزیت دیگر سی‌بوک این است که کتاب‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریانش می‌رساند. سفارشات شما طی یک الی دو روز کاری از زمان ثبت سفارش آمادۀ ارسال است و به پست تحویل داده می‌شود تا در منزل شما برساند. و اگر در تهران هستید، یک الی دو روز کاری بعد از ثبت، کتابهایتان به دستتان می‌رسد.

تحویل حضوری

امکان تحویل گرفتن کتاب‌ها به‌شکل حضوری از دفتر سی‌بوک بدون پرداخت هزینۀ پیک یک روش دیگر است که به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان کمک می‌کند تا مبلغ پرداختی سفارشتان باز هم پایین‌تر بیاید. اگر در تهران هستید و امکان رفتن به میدان انقلاب را دارید از این گزینه استفاده کنید.

خرید کتاب با تخفیف بهترین انتخاب برای کتابخوان‌ها! 5

برای آشنایی بیشتر با کتاب‌های برگزیده در دنیا به لیست ۱۰۰۱ کتاب ۳۰بوک سری بزنید.

برای خرید کتاب حتماً سایت سی بوک را انتخاب کنید

سی‌بوک بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف است، که می‌توانید به‌راحتی با کمک دسته‌بندی‌ها یا جست‌وجویی ساده، کتاب مورد علاقۀ خود را در آن پیدا کنید و به سبد خریدتان اضافه کنید، هزینه را پرداخت کنید و کتاب را به‌راحتی درِ منزلتان تحویل بگیرید. بخش نقد و بررسی این سایت نیز طوری طراحی شده است تا به شما کمک کند اطلاعات کافی را در زمینۀ کتاب‌های مختلف کسب کنید و کتاب مناسبِ خودتان را انتخاب کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مشابه

نظرات شما درباره این مطلب

از ارسال نظر به زبان انگلیسی یا نوشتن فینگلیش پرهیز کنید.
تمام نظرات توسط تیم مدیریت پرشین پی‌دی‌اف بررسی شده و پاسخ داده می‌شوند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
31 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Digital transformation strategies
Digital transformation strategies

What i do not realize is in fact how you are no longer actually much more wellfavored than you might be right now Youre very intelligent You recognize thus considerably in relation to this topic made me in my view believe it from numerous numerous angles Its like men and women are not fascinated until it is one thing to do with Lady gaga Your own stuffs excellent All the time handle it up

slot demo terlengkap
slot demo terlengkap

While the author has presented their case effectively, I hold differing opinions on several aspects of the subject matter.

meerut live news
meerut live news

Your article is amazing; the clarity in your writing is superb. With your permission, I’d like to subscribe to your feed for future updates. Thanks a million, and please continue the great work.

shimla news in hindi today
shimla news in hindi today

It seems like you have a great understanding of this topic. A few images could enhance your message, but overall, this blog is fantastic. I’ll definitely be back for more.

Call Me THCa
Call Me THCa

Buy THCa Flower Ounces For Just $50 at https://callmethca.com

Shakira Bashirian
Shakira Bashirian

Your passion for your subject matter shines through in every post. It’s clear that you genuinely care about sharing knowledge and making a positive impact on your readers. Kudos to you!

Houston Ratke
Houston Ratke

I’m always excited to read your latest post.

Donna Lowe
Donna Lowe

Your blog is a beacon of light in the often murky waters of online content. Your thoughtful analysis and insightful commentary never fail to leave a lasting impression. Keep up the amazing work!

نرم افزار افزایش 📈بازدید سایت
نرم افزار افزایش 📈بازدید سایت

با سلام وبمستر عزیز پست عالی وبسایت ❤️زیبا دارید اگر تمایل به 📊افزایش بازدید بصورت 🎁رایگان داشته باشید به وبسایت ما سری بزنید
برای دانلود نرم افزار 📈افزایش بازدید کاملا رایگان به لینک زیر بیایید👇

https://sitebazdid.ir🌐

🙏 مشتاقانه منتظر دیدار هستیم

Adult IPTV
Adult IPTV

Your writing has a way of resonating with me on a deep level. I appreciate the honesty and authenticity you bring to every post. Thank you for sharing your journey with us.

Adult Xtream Code IPTV
Adult Xtream Code IPTV

Your writing is like a breath of fresh air in the often stale world of online content. Your unique perspective and engaging style set you apart from the crowd. Thank you for sharing your talents with us.

Adult M3U Links
Adult M3U Links

I loved as much as youll receive carried out right here The sketch is tasteful your authored material stylish nonetheless you command get bought an nervousness over that you wish be delivering the following unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case you shield this hike

IPTV aanbieder
IPTV aanbieder

I loved as much as you will receive carried out right here The sketch is attractive your authored material stylish nonetheless you command get got an impatience over that you wish be delivering the following unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case you shield this hike

IPTV aanbieder
IPTV aanbieder

Your writing is like a breath of fresh air in the often stale world of online content. Your unique perspective and engaging style set you apart from the crowd. Thank you for sharing your talents with us.

Irish IPTV
Irish IPTV

I loved as much as you will receive carried out right here The sketch is tasteful your authored subject matter stylish nonetheless you command get got an edginess over that you wish be delivering the following unwell unquestionably come further formerly again as exactly the same nearly very often inside case you shield this hike

IRELAND IPTV 12 MONTH 4K
IRELAND IPTV 12 MONTH 4K

hiI like your writing so much share we be in contact more approximately your article on AOL I need a specialist in this area to resolve my problem Maybe that is you Looking ahead to see you

Buy PREMIUM IPTV Norge
Buy PREMIUM IPTV Norge

Hi i think that i saw you visited my web site thus i came to Return the favore Im attempting to find things to enhance my siteI suppose its ok to use a few of your ideas

mejor iptv españa
mejor iptv españa

I am not sure where youre getting your info but good topic I needs to spend some time learning much more or understanding more Thanks for magnificent info I was looking for this information for my mission

ปั้มไลค์
ปั้มไลค์

Hello my loved one I want to say that this post is amazing great written and include almost all significant infos I would like to look extra posts like this

mejores iptv españa
mejores iptv españa

Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful analysis and insightful commentary never fail to leave a lasting impression. Thank you for sharing your wisdom with us.

cartoon porn sites
cartoon porn sites

Your writing is a true testament to your expertise and dedication to your craft. I’m continually impressed by the depth of your knowledge and the clarity of your explanations. Keep up the phenomenal work!

Buy IPTV
Buy IPTV

Your blog is a breath of fresh air in the crowded online space. I appreciate the unique perspective you bring to every topic you cover. Keep up the fantastic work!

Comprar IPTV
Comprar IPTV

Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful analysis and insightful commentary never fail to leave a lasting impression. Thank you for sharing your wisdom with us.

línea de prueba de iptv
línea de prueba de iptv

you are in reality a good webmaster The website loading velocity is amazing It sort of feels that youre doing any distinctive trick Also The contents are masterwork you have done a fantastic job in this topic

línea de prueba de iptv
línea de prueba de iptv

Your blog is a true gem in the world of online content. I’m continually impressed by the depth of your research and the clarity of your writing. Thank you for sharing your wisdom with us.

IPTV SIN CORTES
IPTV SIN CORTES

Its like you read my mind You appear to know so much about this like you wrote the book in it or something I think that you can do with a few pics to drive the message home a little bit but instead of that this is excellent blog A fantastic read Ill certainly be back

Luckybet89
Luckybet89

Bergabung dengan Luckybet89 merupakan situs terpecaya dan aman untuk akun kalian, Segera gabungkan lucky bet 89 link paling mudah untuk mendapatkan kemenangan besar setiap hari, Yuk gabung sekarang di luckybet89 sekarang.

ارز دیجیتال رایگان
ارز دیجیتال رایگان

سلام سایت و مطلب خوبی دارید
آیا می خواهی ارز دیجیتال رایگان داشته باشید فقط کافیه از لینک زیر ثبت نام کنی و ارز دیجیتال به مبلغ 100 هزار تومان بدون محدودیت دریافت نمایید

لینک ثبت نامی
https://ompfinex.com/app/sign-up?ref=UWCQ5UZ15

کل معروف حتما وارد کن : UWCQ5UZ15

BEST IPTV Norge
BEST IPTV Norge

Hi Neat post There is a problem along with your website in internet explorer would test this IE still is the market chief and a good section of other folks will pass over your magnificent writing due to this problem

prueba de iptv
prueba de iptv

Your blog is a treasure trove of knowledge! I’m constantly amazed by the depth of your insights and the clarity of your writing. Keep up the phenomenal work!

iptv espana
iptv espana

Usually I do not read article on blogs however I would like to say that this writeup very compelled me to take a look at and do so Your writing taste has been amazed me Thanks quite nice post