دانلود رایگان کتاب اثر مرکب pdf رایگان 1

دانلود رایگان کتاب اثر مرکب pdf رایگان

کتاب اثر مرکب اثری پرفروش است که توسط دارن هاردی نویسنده محبوب و مشهور آمریکایی در سال 2010 نوشته شد و به انتشار رسید. موردی که بیش از هر چیزی موجب شهرت این کتاب شد، توصیه‌های گیرا و کلیدی نویسنده به گزینشی‌ آگاهانه و آغاز از گام‌های ریز و اتمی برای رسیدن به پیروزی‌های شگرف و بزرگ است. این کتاب در زمینه توسعه‌فردی و خودسازی است که با فراهم کردن راه حل‌هایی ساده و آسان رسیدن به اهداف را بسیار ممکن و راحت می‌کند. از ویژه پیشنهادهای این کتاب به وجود آوردن عادت‌هایی کوچک و مثبت، پاک کردن عادات بد و نوشتن مقدار پیشرفتتان است. در واقع با عملکردی مثبت مواجه هستیم که به ما آموزش می‌دهد چگونه با کوششی به ظاهر کوچک اما ادامه دار، تغییراتی بزرگ را به وجود آوریم.

دانلود کتاب اثر مرکب رایگان پی دی اف فصل اول + معرفی کتاب

دنیا در دوره مدرن امروزی برخلاف تمام سختی‌هایی که به همراه داشته، جو رقابتی زیادی در جهت پیشرفت در زندگی و کار و به طور کلی جنبه‌های متفاوت زندگی انسان‌ها به وجود آورده است. برخی انسان‌ها از این موقعیت‌های بزرگ بهره می‌برند. در مسیر پیشروی از تمامی انرژی و قوای خود به طرزی درست استفاده می‌کنند. اما بعضی دیگر از این روند جا می‌مانند چون که از راهکارهای درست پیشروی و خودسازی مطلع نیستند. رفتار خانواده، عقیده‌ها، فرهنگ، آیین جمعی و روی هم رفته جنس رشد فکری ما اثر بسیاری در میزان توسعه ما دارد. اما می‌شود از یک جا به بعد دلیل توقف‌ها و زمین خوردن‌هایمان را مورد بررسی قرار داد.

کتاب اثر مرکب یکی از مهم‌ترین آثار کارآمدی است که علت تمام مشکلات و گره‌ها در مسیر نزدیک شدن به اهداف انتخابی ما‌را نشان می دهد. بدون شک یکی از بهترین نکات موفقیت بهره‌وری از تجربه‌ی انسان‌های موفق است. اینکه چه مسیرهایی را انتخاب کرده و با چه مشکلاتی برخورد داشته‌اند. علت اصلی این سختی‌ها در کجا کتمان شده که از بینش آن‌ها پنهان مانده است. از همه بشتر به باور آنها بهترین راه برای اینکه مطمئن شویم همیشه در مسیر پیشروی هستیم کدام است؟ چه مشکلاتی را نباید غیرارادی ایجاد کنیم؟ چه موردهایی امکان دارد از ذهن مان پنهان شوند؟ اصلا راه و رمز پیروزی در زندگی و مانا شدن اسم این افراد چیست؟

اثر مرکب چیست؟

دارن هاردی در این کتاب روشی را ایجاد می کند که در آن می‌شود با تعدادی از اهداف ریز، برداشت‌ها و موفقیت‌های بزرگی ایجاد کرد. سیستمی که با اثر مرکب تغییراتی نهادی را به وجود می‌آورد. دارن هاردی در این کتاب با معرفی 6 اصل مهم رسیدن به خود آرمانی را با بیان صریح و روان ارائه می‌دهد.

رازهایی در مورد کتاب اثر مرکب که باعث شهرت آن شده اند

کتاب اثر مرکب به خاطر بیان کردن رمز زندگی افراد موفق طی سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. موارد متفاوتی در حوزه توسعه‌فردی و پیشگیری از اشتباهات در این کتاب جا داده شده که بعضی از آن‌ها بسیار مهم هستند. به عنوان مثال آیا می‌دانید که نقطه آغاز شما برای ایجاد شانس پیروزی‌های بزرگ دانستن انتخاب‌هایی است که گاهی ممکن است شما را از خواسته‌تان دورتر کند. به این دلیل باید از انتخاب‌های امروزتان کاملا آگاه باشید تا در راه پیشرفت بتوانید انتخاب‌های بهتری داشته باشید.

یکی دیگر از موارد مهمی که باید به آن اشاره کرد، نوشتن پیشرفت‌ها و خطاهست که موجب می‌شود بدانید نقاط قوت و ضعف در کجای راهتان قرار دارند و در صورت لزوم جای آن‌ها را تغییر دهید. البته جادوی چنین کارهای ساده‌ای فقط در نوشتن آن‌ها نیست، بلکه این اقدامات تکراری باعث ایجاد معجزه اثر مرکب می شود. در حقیقت راز بزرگ این کتاب این است که نشان ‌دهد افراد موفق‌ چه کارهایی می‌کنند که ناموفق‌ها به انجام آن‌ها حسی ندارند. این مسئله دقیقا به موقعیت‌هایی از زندگی مربوط می‌شود که با انتخاب‌های سخت و خسته کننده مواجه.

تحولی با سرعت ملایم و پیوسته

یکی از ویژگی‌های مطرح کتاب اثر مرکب که آن را به نسبت دیگر کتاب‌های رشد فردی و موفقیت مجزا ساخته، واقع گرایی و دور بودن از شعار آرمانی است. این کتاب به ما یاد می‌دهد که چگونه رفتارها و عادت‌های خود را بررسی کنیم. به طرف تغییر به کندی اما همیشه حرکت کنید. آنچه واقعا اثرات درست مرکب شدن نتیجه کارهایتان را در پی خوهد داشت. تغییرات بسیار پیش ساده که در نهایت منجر به نتایجی خارق‌العاده می‌شود. حتما تصورش برای شما سخت است که نیازی نیست کارهای دشوار انجام دهید. مثلا لازم نیست روزی بیشتر از 12 ساعت کار کنید. فقط باید روزی یک هزارم بهتر شوید.

رسیدن به هر موفقیتی ممکن است

کتاب اثر مرکب به شما می‌آموزد که نیل به هر هدفی ممکن است. هیچ خواسته‌ای دور از شما نیست. البته یک شرط دارد و آن قدرت اراده شما و انتخاب هدفی صحیح است. چنانچه آرزوهای شما به اندازه ‌کافی محکم نباشند، تعهد شما برای گام‌های اجرایی آن به اندازه کافی استوار هم نیست.

منبع: سرزمین دانلود

5/5 - (5 امتیاز)

مقالات مشابه

نظرات شما درباره این مطلب

از ارسال نظر به زبان انگلیسی یا نوشتن فینگلیش پرهیز کنید.
تمام نظرات توسط تیم مدیریت پرشین پی‌دی‌اف بررسی شده و پاسخ داده می‌شوند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
꽁머니
꽁머니

●️꽁타●www.️ggongta.com✔️꽁타✔ [농구] 3월 12일 NBA 전경기 분석 betmoa +0

Charles Haley
Charles Haley

Your writing is like a symphony of words, resonating with readers on a deep and emotional level. With each beautifully composed post, you strike a chord that reverberates long after the final note, leaving us entranced by the melody of your ideas. Keep composing your masterpiece and enchanting us with your literary virtuosity!

Abigayle Stoltenberg
Abigayle Stoltenberg

certainly like your website but you need to take a look at the spelling on quite a few of your posts Many of them are rife with spelling problems and I find it very troublesome to inform the reality nevertheless I will definitely come back again

Ahmed Johns
Ahmed Johns

Your blog has quickly become my go-to source for reliable information and thought-provoking commentary. I’m constantly recommending it to friends and colleagues. Keep up the excellent work!

Elenora Watsica
Elenora Watsica

Your insights make a real impact.

먹튀검증소
먹튀검증소

온라인 카지노 | 토토 사이트 먹튀 방지